lørdag, februar 18, 2006

K-k-k-katie

K-k-k-katie, beautiful Katie
You're the only g-g-g-girl I ever knooown
M-m-m-moonshine over the cowshead
I'll be waiting by the k-k-k-kitchen door

Dette er en sang som jeg lärte meg for lenge siden. Noen som vet
hvor den kommer fra? For det vet faktisk ikke jeg. Nå skal jeg
sove etter en dag der jeg faktisk har lest 120 sider pedagogikk!!
Og jeg er ganske så fornöyd:) I morgen blir det mer.. sukk..
Hvilken lykke det skal bli når dette er over!!

hei og hå

5 Comments:

At 8:10 p.m., Blogger Trine said...

Bare gjett èn gang hvilken sang eg har hatt på hjernen i heile dag på jobb...

 
At 9:18 p.m., Blogger LisaFlisa said...

Aldrig hört den. Men jag skulle gissa att den heter Katie...

 
At 2:57 p.m., Anonymous Anonym said...

Det var ein oppvarmingssang vi lærte i Deciding ein gong for lenge sia. Men kor den egentlig kjem fra ane eg ikkje

 
At 10:43 p.m., Blogger Anne Mari said...

grunnen til at eg lurte va fordi i sex and the city så snakke dei om en film "the way we were" med redford og streisand.. og der seie carrie "k-k-k-katie".. kan den komme fra den filmen?

 
At 1:37 p.m., Anonymous Anonym said...

Fra: http://www.mudcat.org/thread.cfm?threadid=5868
Well, the song was written in 1918 by Geoffrey O'Hara, and it was recorded by Billy Murray.

 

Legg inn en kommentar

<< Home