mandag, februar 27, 2006

Hjelp sökes!

Jeg har nemlig bestemt meg for en ting. Som mange av dere vet så er jeg helt sukker- avhengig. Jeg bare eeeelsker sjokolade og lakris og kake og alt som er sött og godt. Desverre. Og jeg spiser det alt for ofte. Jeg tenkte at om jeg bare bestemmer meg for å slutte å spise så mye selv, så er det ingen som vet om at jeg jukser (fusker) om jeg spiser litt.. og mitt mål er at fra i morgen skal jeg ikke spise noe som helst nei- mat (altså snop eller godis) fram til min bursdag den 15 mars( så klart må jeg få spise så mye godis jeg bare orker på bursdagen min). Sånn! Der har jeg sagt det og det er ingen vei tilbake.

Good Luck me!!!

(og dere som kan- hjelp meg når jeg begynner å få abstinenser.. og ja- jeg kan bli ond uten sjokolade men bare ignorer det!)

3 Comments:

At 6:26 p.m., Anonymous Anonym said...

Skal si du er flink hvis du klarer det der! Men det gjör du helt sikkert. Bare tenk pà alt du kan spise pà bursdagen din :)
Forresten sà har jeg ogsà fàtt Katie pà hodet nà. Kanskje jeg kan smitte noen Colombianere med den :)
Tönna

 
At 9:03 p.m., Blogger Trine said...

Shit, du er jammen flink og tøff som tør å ta en sånn sjans med deg sjøl. Eg veit iallefall at de hadde klikka for meg. Og det fullstendig altså. Men eg heie på deg!!! HEIA ANNEMARIMI!!!! No skal eg snart sjå deg igjen, glede meg masse!

 
At 10:35 p.m., Blogger LisaFlisa said...

Haha. Jag misstänker att jag kommer bli din godispolis :) Vi går i samma klass, vi är i samma temagrupp, vi hänger efter skolan. Jag ska nog hålla ögonen på dig ;)

 

Legg inn en kommentar

<< Home