mandag, februar 27, 2006

den förste dagen

og jeg har ikke spist godis... det var faktisk en som rekte fram en enorm godisskål til meg, og det var så fristende å ta bare en liten liten... men jeg holdt meg i skinnet! Og jeg er så stolt. Akkurat nå holdt jeg på å bli så sukkergal at jeg tok yoghurt med rosin.. men det er vel ok?

I dag har jeg hatt besök av Jessica, Sara og Lina fra jobben. To av dem hadde flotte, gravide mager (ikke Lina) så det ble en del bebiprat helt til Lina stoppet oss når vi kom inn på morkake og keisersnitt. Egentlig var det bra at hun stoppet oss... Men det er spennende å snakke om alt det de opplever nå når de er gravide, om det sparker og de siste innkjöpene. Man får leve gjennom andre:) Vi spiste taco.. (nam nam) og såg på Selskapsresan.. Ja jeg vet det. jeg hadde lovt meg selv å aldri se den.. mest av prinsipp fordi alle svensker vil jeg skal se den.. og når de hadde den med seg i dag så kunne jeg bare ikke si nei. Så jeg satte meg til rette og den var faktisk ganske komisk.. og så kunne jeg nyte det norske språket gjennom Jon Skolmen. Har aldri likt han för men om man kan velge mellom en nordmann eller ingen nordmenn så velger vi en:)

I går var Lisa og meg på kino. Deilig å gå på kino på en söndag. Vi såg Walk the line, filmen om Johnny Cash. Og den var såå bra!! Jeg anbefaler alle å se den. Jeg satt igjen med en sånn spesiell god og litt melankolsk fölelse og den har ikke forsvunnet ennå. I dag gikk jeg innom en cd- butikk og der fant jeg best of med Johnny Cash for 100 kr. Tror jeg skal kjöpe den i morgen. Johnny Cash in my heart!

4 Comments:

At 4:11 p.m., Blogger Virre said...

Jag har sett Sällskapsresan så många gånger att jag kan alla replikerna utantill, visst är jag pinsam?? Nästa erkännande är att jag forfarande tycker att den är lika rolig, speciellt den när de är i Alperna... :)

 
At 5:26 p.m., Blogger Anne Mari said...

haha:) jeg fikk låne hele dvd boksen men jeg kommer ALDRI til å se de andre... i hvertfall ikke alene

 
At 11:48 p.m., Anonymous Anonym said...

Johnny Cash, Anne Mari. Äntligen börjar vi snacka. Klart man är förälskad i the man in black och ja, jag lovar att gå på kino.

 
At 11:51 p.m., Blogger Trine said...

Eg kan også godt bli forelska i johnny cash. men eg kan bli forelska i kem som helst akkurat no. vil gjerne ha nåken å kline med:(. og johnny e jo både død, pluss at han såg litt ut som en potet på slutten.(No får eg sikkert drapstrusla når eg seie sånt.)Kan vi snakke en dag, forresten?

 

Legg inn en kommentar

<< Home