mandag, januar 30, 2006

En jobbhelg som ble ganske bra likevel

Her er et bilde av Lisa og Sara. Siden jeg skriver så mye om Lisa så tenkte jeg at de som ikke hevt hvordan huns er ut kan få se nå:)











Charlie spiller paintball som vanlig. han reiste til Stockholm på tors for å vere med på en
konkurranse og når han kom hjem så skulle han trene på söndag også, så det er en mann jeg har
sett lite til denne helgen:)

På fredag så våknet jeg og kjente meg syk. Sukk. Det ble til at jeg holdt sengen helt til jeg måtte på jobb. Er ikke så lett å bytte der. Men det gikk ok det. Og på lördag skulle jeg jobbe tidlig. Jeg sto opp så tidlig at jeg ikke orker å skrive det en gang og lovet meg selv at når jeg kom hjem så skulle jeg sove. Men når jeg kom hjem så fikk jeg så lyst på spagetti og kjötdeig og så lagde jeg det og spiste mens jeg såg på Closer. (vi kommer tilbake til den filmen senere i historien). Etter jeg hadde spist så snakket jeg med Lisa og vi fant ut at en kveld uten planer ikke var så göy som vi hadde trodd, så vi dollet oss opp og gikk på Noon. Det ble en inneholdsrik kveld med mye öl, mye prat, en veldig intens og ganske dum gutt som gjorde narr av at vi var feminister, en söt gutt, en veldig intens jente som snakket seg inn på doen sammen med meg (vet fremdeles ikke hvordan det skjedde) og pölse med potetstappe inntatt kl 3 på natten sittende på uteservering (?) mye latter og tull. Rett og slett en bra kveld:)
I dag jobbet jeg sent så jeg fikk sove ganske lenge. Skal jobbe i morgen også. begynner å bli mye men jeg sparer opp sånn at jeg kan la väre å jobbe en stund:) smart hva?

Jo.. back to Closer. Hvor skal jeg begynne liksom? Jo: den var jo helt... FANTASTISK!!! Jeg baere eeeeeelsket den. I dag såg jeg den en gang til og nå vil jeg kjöpe den. Og som om ikke det var nok så er sangen til denne filmen (hva het han nå da... jo Damian Rice med "a blower's daughter" eller noe som nesten var enda nydeligere enn filmen. Så nå vil jeg kjöpe den også. bare synd at man ikke er rik.

4 Comments:

At 1:16 p.m., Anonymous Anonym said...

Skivan me Damien Rice är fantastisk! Vill du låna?

 
At 1:18 p.m., Anonymous Anonym said...

Skivan me Damian Rice är fantastisk! Vill du låna?

 
At 5:23 p.m., Blogger LisaFlisa said...

Ja, varför i hela friden satt vi ute och åt? Okej att det var mycket folk där inne, men hur kallt var det inte ute?! Kul var det i alla fall :)

 
At 6:15 p.m., Blogger Trine said...

I KNOOOOOW! Har jo sagt til deg for leeengst at du måtte se den! Endelig va du flink og lur jente og tok steget heilt ut:)

 

Legg inn en kommentar

<< Home