lørdag, januar 21, 2006

Jeg trenger litt hjelp

Jeg har jo fortalt för at broren min er med i et band som heter Morgenfugl. han har gitt ut cd og har hatt releasekonsert men det er ganske vanskelig å slå igjennom når man er ukjent.

Nå har han sjansen til å komme inn på en liste i Sogn og Fjordane på fylkestoppen. Kommer han med der så blir sangen hans spillt ofte og a kan han bli mer populär. Men vi trenger altså hjelp til å få han inn på denne listen. Derfor ber jeg om at dere som leser dette kan sende en mail til:
fylkestoppen@nrk.no Der skriver dere bare Morgenfugl i mailen og sender den. Får han nok mail så kommer han inn og det hadde vert super dupert.

Hör musikken hans på www.morgenfugl.no

Hei hei så lenge

5 Comments:

At 10:11 a.m., Anonymous Anonym said...

Hei tante maja

Eg og pappa har nettopp installert webkamera på maskina, tenkte du skulle få sjå ansikta våre neste gang vi brukar skype. Vi skal prøve å hjelpe deg litt med han Magne. Ang. musikkvideo så er ikkje Thriller musikkvideoen m. M. Jackson oppskrytt ifølge pappa. Den var fantastisk første gang han såg den. The best.

 
At 2:48 p.m., Blogger Anne Mari said...

Så klart eg har webkamera. Glede meg til å sjå dåkke. Og eg skal ärlig innrömme at eg ikkje har sett heile thriller.. berre deler av den så det kan hende pappan din har rett:)

 
At 2:53 p.m., Blogger Trine said...

Hei annemi, no skal eg sende mail! Eg har jo faktisk vore på fylkestoppen sjøl, det føles veldi bra!!:) klem, trine

 
At 7:18 p.m., Blogger LisaFlisa said...

Räknas svenska mail också? Eller det kanske ger minuspoäng? ;) Du får ta med din brors CD till Noon så kan du önska hans låtar där. För dit lär vi ju gå många gånger till. Det var så trevligt igår, och bra musik!

 
At 7:56 p.m., Blogger lenes-lille-verden said...

Hei Annema.

jeg har sendt mail.

Stor klem

 

Legg inn en kommentar

<< Home