tirsdag, januar 17, 2006

Kinder egg

I dag kjöpte jeg et kinderegg. Jeg forklarte for Andreas og Eva at jeg er uenig i at de sier at den har 3 overraskelser. Sjokoladen er en, noe å leke med er to. Men man vet jo at man får noe å leke med så det kan jo ikke vere den tredje overraskelsen. Ble frustrert. Jeg sa jeg likte best når det var noe inni som jeg slapp å bygge og da sa Eva at det er byggingen som er det göye. Og da sa jeg at jeg ikke klarer å bygge uten bruksanvisning men at jeg bare blir mobbet da. Hun lovte at hun ikke skulle mobbe meg og jeg brukte bruksanvisningen. Jeg sa at jeg trodde det var en bil inni. Hun trodde det var et helikopter.. om ikke det var Malin som trodde det var et helikopter. I hvertfall hadde jeg rett: Det var en bil, og jeg slapp å bygge den. Det var en liten söt bil av merket smart, og jeg forklarte for Malin at det var en norsk modell. (er det ikke det da???). Hun var ikke helt sikker på om hun trodde meg. Hun trodde den var tysk. Men det tror jeg ikke den er.

Anne Mari

6 Comments:

At 9:51 p.m., Blogger LisaFlisa said...

Håller med dig om att det bara är två överraskningar i Kinderägg. Lurendrejeri är vad det är :)

 
At 10:39 p.m., Blogger oscar said...

Jag håller inte med dig....vad är det för överraskning med chokladen?

Man vet ju att det finns choklad från början, knappast överraskande alltså.

 
At 12:35 p.m., Blogger Trine said...

Eg syns at papiret på kinderegget kanskje burde komme med som en av overraselsane. Eg blir iallefall slått i bakken kvar gong over kor deilig det er å glatte sølvpapiret heilt ut, for så å krølle det sammen igjen. Om ikkje overraskelse, iallefall 100 % lykke:). Eg er jammen lett å glede:). Hei forresten, min kjære venn!

 
At 12:55 p.m., Blogger Anne Mari said...

men Charlie da.. Mumien var jo den som var i det andre kinderegget jeg kjöpte. Den förste var jo en bil...

 
At 12:56 p.m., Anonymous Anonym said...

Jag fick Mumin! Den var lite läskig först men nu tycker jag den är rätt kul.

 
At 1:05 p.m., Anonymous Anonym said...

Nu ska jag förklara hur det ligger till. Det är inte 3 överaskningar utan 3 önskningar.

1. Choklad
2. Något man kan leka med
3. En överaskning

Det rättfärdigar ju reklamen lite mer, men det kan dock fortfarande diskuteras hurvida punkt nummer 2 och 3 eventuellt sammanfaller lite.

/Charlie - Har köpt en del Kinderägg...

 

Legg inn en kommentar

<< Home