tirsdag, januar 10, 2006

Lenge siden sist

men sånn går det når det er mye som skjer. Charlie kom som sagt fra Helsingborg til Göteborg for å hente meg den 4 januar. Det var fantastisk å se han igjen etter 2 veker. Vi har aldri snakket så mye på de 2,5 timene det tar å kjöre. Vi kom fram sent men jeg var så glad for at han hentet meg så jeg slapp å vente en hel dag til:)
I Helsingborg tok vi det ganske rolig (lugnt). Vi gikk mye i butikker, såg film, gikk tur med hunden og spiste MYE god mat. Det er veldig hyggelig å vere der. Han har en fin familie og vi har en god og avslappet stemning mellom oss.
Vi kjöpte litt for de gavekortene vi fikk til jul. 3 duker (!?) på Indiska og fiiine nye gardiner til stuen (vardagsrummet). Nå skal det bli fint hjemme:)
Söndag reiste vi tilbake og mandag var det tid for skole igjen. Jeg kjenner meg ikke klar i det hele tatt. Tar nok litt tid å venne seg til det igjen. Sukk. Alltid hardt å komme tilbake til hverdagen og å stå opp i tide hver dag:( Heldigvis har vi fri i morgen og fredag. Får se om jeg finner på å lese men jeg tror nok ikke det:)
Kjöpte meg nytt virkegarn i dag så nå blir det et nytt skjal. (jeg glemte det andre i helsingborg. BUHU). Må bare ringe til mamma og spör hvordan jeg skulle gjöre det igjen.
I dag har vi ryddedag i leiligheten. DVS at Charlie sorterer sine gamle papir fra ca 5 år tilbake mens jeg oppdaterer bloggen min :) Herlig arbeidsfordeling.
Til slutt må jeg skryte litt: Fikk igjen tentan i psykologi i dag og jeg fikk faktisk 30 poeng av 30 mulige. JUHU!!! (det var den tentan som läreren gav oss alle spörsmålene på forhånd men det er vel ikke så viktig?)

See yah later