søndag, januar 22, 2006

slapp söndag

Har sove store deler av dagen. Sånn går det når man er oppe sent. Jeg var ute med Johanna og Lisa. Vi var på middelhavsrestaurant og spiste moussaka. Nam nam. Det er noe av det beste som fins. Med masse tzatziki (eller hvordan det nå skrives). Etter det gikk vi på Noon og drakk öl og snakket om hvor godt vi liker noon. De som går der er helt ulike. Alle ulike typer går der og det er god stemning, bra musikk og billig öl. Kjekt!!

Når jeg skulle reise hjem så var det dödskaldt. Jeg frös nesten av meg alle tärne.. det var 11 minusgrader. Og jeg måtte vente på trikken i 20 MINUTTER. Det var mindre göy. Brrrr.

Jeg burde egentlig begynne med skolearbeid snart men det er så kjedelig.. det kommer nok snart til å bli et problem at jeg ikke har begynt å lese ennå... men det tar vi når det kommer.

Nå bör jeg rydde. Charlie er du med?

2 Comments:

At 11:55 p.m., Blogger Virre said...

Hej Anne-Mari. Kunde inte stå emot o skaffa mej en egen blogg. Det alla andra har vill jag också ha. Vill du läsa så är adressen: virresfundering.blogspot.com

 
At 12:35 a.m., Blogger Anne Mari said...

Hei hei.
Grattis med ny blogg. Vil du jeg skal legge din blogg som link på min?
Sees i morgen
Klem

 

Legg inn en kommentar

<< Home