lørdag, januar 28, 2006

Trött som bare det


Först en liten hyllest til min elskling i Bergen. Min super duper bestis Trine som er så söt og snill og som jeg er så glad i. Hilsen din tilhengerskare:)




I dag er jeg trött. Har nettopp kommet hjem fra jobb. 8 timer!! Hvordan orker de som jobber å jobbe 8 timer 5 dager i uken?? Shit man!! Nei det er fin fint å vere student. Sove lenge (av og til) og ellers vere altfor dårlig til å lese. Livet er fint for oss studenter:)

Hva har skjedd siden sist? På onsdag hadde jeg besök av Pauline, Malin og Kristina i klassen. Vi spiste snop, frukt og såg på Top Model. Vi hadde det kjempekoselig. Det er vikig å kose seg litt av og til når det er så kaldt og grått ute. Kose oss gjorde vi og pratet mens vi beundret de pene folkene på tv. En ting som jeg syns er litt rart (konstig) er at hvorfor er alle som er med på realitiprogram (spesiellt Top Model) så bitchige mot hverandre? Om jeg hadde vert med (ikke på top model da) hadde jeg blitt bitch også? Mitt spörsmål er: Tar de med folk som er bitchige eller blir man bitchig av å vere på tv? Noen forslag?

Hele torsdagen var jeg sammen med Lisa. Vi satt på KTB og leste hele dagen föltes det som. Bare en kort (?) lunsj avbröt vår kreativitet. Men når vi begynte å regne sammen hvor mye effektiv lesing det hadde vert mellom kl 10 og 16.30 så viste det seg at vi hadde lest effektivt i 4 timer. Da var vi ikke så stolte lengre.. tiden flyr når man har det göy. Etter lesedagen gikk vi i oppoverbakke og trapper i 25 minutter hjem til Lisa for å lage spagetti og det ble super duper godt. Hun har i tilegg panoramautsikt over hele Götis så jeg ble ganske imponert og fölte vel at så mye gåing absolutt var verdt god utsikt, hyggelig selskap, god spagetti og 3 öl på lokalpuben.

Oioi det blir en del öl for tiden. Öl vommen er allerede på vei. Sukk. Flaks at jeg skal trene i morgen.. om jeg orker da:) skal jo faktisk stå opp kl 0545 for å begynne på jobb kl 0700. Stakkars meg:)

2 Comments:

At 7:17 p.m., Blogger LisaFlisa said...

Min panoramautsikt är täckt i en vit dimma idag, det känns som att jag bor i ett mjölkpaket.
Jag tror att Top Model-tjejerna vinklas så att de verkar bitchiga för att det ska bli ett spännande program. Särskilt om det är det amerikanska Top Model ni tittar på. Eller så ska man kanske akta sig för modeller, vad vet jag. Åt upp den sista köttfärssåsen idag, vi är duktiga på att laga det :) Vad ska vi göra nästa gång?

 
At 5:00 a.m., Blogger LisaFlisa said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

 

Legg inn en kommentar

<< Home