tirsdag, januar 17, 2006

Hei og hå

God jul mamma og Rolf















Först litt fine bilder: Elisabeth og Camilla er mine gode og röde venninner
















Min fin fiine prins Charlie



















Godt nyttår Lene, Gunnar, meg og pappa!!


Det har vert en fin helg. Va ute me Johanna på fredag og drakk litt öl. Vi letet etter hennes lille flört påVasastan, Dubliners og fant han på Noon. (ikke bli sint söta- jeg tar det bort om du vil:)) Var koselig å se henne igjen for vi har ikke sett hverandre siden för jul. Lördag så jobbet jeg til kl 20.30 og etter det gikk jeg på innflytningsfest til Lina. Var veldig koselig. Og jeg vant i 2 av 3 handbak kamper med andre jenter:) jeey! Sterke- Mari vil jeg bli kallt fra nå. Lina fikk svart stearin i hele aniktet når vi skulle gå og vi måtte etterbestille taxi på grunn av denne lille krise. Etter en make over reiste vi til Exet der vi stod på gjesteliste. Lina har kontakter höyt oppe:) Vi danset til ganske dårlig musikk (syns jeg) og vi gikk og gikk og gikk for å lete etter en som vi trodde var der men som faktisk ikke var der. Ganske komisk. Var veldig hyggelig. Tok trikken hjem sammen med Maria som nesten er min nabo og hun er veldig hyggelig. Söndag var jeg berre hjemme med min prins. Vi spiste Taco og såg film. bewitched. Den var faktisk ganske bra. Söt og morsom og den hadde ikke oransje cover. (for de som lurer på hva jeg mener så bare spör- oransje cover er forbudt i dette hus). I dag var jeg og Lisa i klassen flinke for vi leste på KTB (biblioteket) i ganske mange timer, og hadde lunsj i nesten like mange timer.. nesten da. Det er ikke så lett å vere så motivert rett etter jul. Spesiellt ikke når man tenker på at det er et år til neste gang. Sukk!! heldigvis har jeg bursdag snart. Det er ikke hver dag man er halveis til 50 så håper håper at det blir en fin fin dag. hint hint Charlie ( som bare leser denne bloggen når jeg minner han på det.. nesten bare). Vi trente i dag!! Juhu!! Så nå er vi supersterke, glade og fornöyde. Vi feirte at vi hadde trent med litt is. Nam nam.

Sov godt alle der ute