mandag, januar 23, 2006

Brrrrr

Först et lite bilde av meg og min kjäre.


Usj usj usj så kaldt det er. Kan ikke denne vinteren bare forsvinne snart??? Jeg blir like overrasket hvert år over hvor lenge vinteren varer.. og den kommer til å vare mye lenger. Dette vet jeg med sikkerhet da jeg har bursdag 15 mars og fordi det alltid er kaldt da også.. og det er leeenge til. Sukk sukk. Men om snöen hadde forsvunnet så hadde jeg vert litt mer fornöyd.

Akkurat nå så sitter jeg og ser på Extreme Home Makeover. Dere vet det derre typisk amerikanske programmet der de finner en familie som har det super tungt på en eller annen måte. Enten har noen dödd eller blitt lamme eller noe annet grusomt. Så kommer denne gjengen og gjör livet deres lettere med å fikse og ordne hele huset på en veldig amerikansk og lykkelig måte. Og hver gang jeg begynner å se dette programmet så lover jeg meg selv å ikke gråte, og 5 minutter uti programmet når de forteller om familien som har adoptert4 problembarn og gitt de et hjem, så triller tårene nedover kinnet mitt. Sukk. Er man lett påvirkelig da?

I dag har meg og Charlie trent. Vi er så flinke for tiden, men buksene er fremdeles litt små.. kan det ha noe med at vi spiser is (glass) til dessert hver kveld for tiden?.. hmm.. nei tror ikke det. Er det ikke sunt da? Godt er det ihvertfall med masse masse MASSE sjokoladesaus. nam nam

Husk foresten å stemme på Morgenfugl til fylkestoppen. Dere kan stemme fram til 26 januar. Les under for mer informasjon.

Hej hej så lenge

3 Comments:

At 11:34 p.m., Blogger LisaFlisa said...

Sött foto :) Vintern får vi nog leva med ett tag till, tyvärr. Titta bara ut genom fönstret nu...

 
At 5:44 p.m., Blogger lenes-lille-verden said...

Det var da et fint bilde.Her i København er det full vinter...kaldt og masse snø....jeg jobber,spiser og sover.Liten energi fortiden...Men om noen uker reiser vi til Egypt,deilig å fylle på energilagrene..hehe...Januar er godt nok en kjedelig måned.

Hvis det er en trøst så gråter jeg en hel del til det home makover programmet jeg også...men når jeg tenker over det så gråter jeg til simpsons,oprah,dr phil....haha...så trøster var vel ikke så stor....:)

Hei hei Annema

 
At 11:11 p.m., Blogger Trine said...

I dag grein eg faktisk litt til grand prix. Det var så pinlig, at dèt var iallefall til å grine av.. Syns forresten at eg e masse flinkare til å oppdatere min blogg enn du e for tida.. hinthint;). Klem og god helg.

 

Legg inn en kommentar

<< Home