torsdag, januar 19, 2006

siste nytt

jeg har (eller oscar har) nå gjort det sånn at ikke bare de med blogg men faktisk ALLE kan kommentere det jeg skriver. Jeeey!! Gleder meg til alle begynner å skrive kjempemye:)

Jeg satt foresten og såg på de 40 beste musikkvideoene of all times for noen dager siden og "Take on me" med A-ha kom på 2. plass. Det syns jeg vi burde feiret med litt Champagne. På förste plass (om noen lurer) var Michael Jackson med " Thriller" så klart. Men er ikke den videoen litt oppskrytt? Har liksom ikke forstått hva som er så fantastisk med den. Det ble en lang tv dag for 2 dager siden så om noen er interesserte i å bli oppdatert på hvem som fikk pris på Golden Globe, hvordan kjolene(klädningene) på kjendisene såg ut osv. så bare spör!!

I går var Lisa, Eva, Jesper, Pär, Charlie og med på Noon og drakk öl. Det var hyggelig. Men jeg ble mobbet når jeg önsket meg "push the button" me sugarbabes. Forstår ikke hvorfor??

Tror jeg skal kjöpe meg et kinderegg i dag...

6 Comments:

At 2:45 p.m., Anonymous Anonym said...

Äntligen kan jag skriva här! :-)
Push the button är en värdelös låt!

Kram!

 
At 9:22 p.m., Blogger lenes-lille-verden said...

Hej Annema.
Jeg synes at den er fin jeg..Så da er vi to:) Godt at du oppdaterer litt oftere..Er inne hver dag og ser hva du driver med.I dag snør det i København og det er skide koldt..puha.

Kos Lene

 
At 11:34 p.m., Blogger LisaFlisa said...

Lite får man ju mobbas ;) Låten satte sig dessutom i huvudet på mig, när jag vaknade i morse så gick den runt runt. Jag hade kanske tyckt bättre om den om han ändå hade sänkt musiken...

 
At 11:40 a.m., Blogger Trine said...

Eg hadde ikkje mobba deg, eg hadde vel heller syntes de va den mest opplagte sangen å ønske seg;). En kan rett og slett ikkje være kritisk til musikk som får igang dansefoten. Fnis:). Ha en fin dag, min skatt!

 
At 7:28 p.m., Blogger Anne Mari said...

Dansefoten e en sikker vinner. Om det rykker i den då er sangen garantert bra. Takk for kvalitetstesten min kjäre:)

 
At 2:32 p.m., Blogger oscar said...

Men lilla vän, Push the Button?

 

Legg inn en kommentar

<< Home