onsdag, januar 04, 2006

Godt nytt år på etterskudd!

eller god fortsättning som de sier på svensk. Håper alle hadde en fin nyttårsaften. Jeg var hjemme med mamma og pappa og mine to brödre, Gunnar og Magne, og deres familier. Det var koselig. Vi spsiste pinnekjött (ja- det er faktisk kjött på pinne) og god dessert. Det ble mye sött og mamma spanderte til og med på baileys:) (ikke det at jeg liker det men). Kvelden var hyggelig og rakettene var fine. Men jeg savnet min kjäre og det gjör jeg fremdeles, men i kveld blir lykken stor når han kommer og henter meg helt fra Helsingborg (tenk så mye han savner meg at han gidder å gjöre det) for så å kjöre tilbake. (med meg også da).
Det var litt trist å reise fra mamma og pappa. Kvelden för jeg reiste fikk jeg gjort mer enn jeg gjorde hele Julen. jeg lagde middag til hele gjengen (ikke så avansert men likevel). Etter det så virket jeg ferdig mitt vakre sjal og så limte jeg inn bilder fra en Engladstur som vi tok for 10 år siden(!) så det var på tide at jeg gjorde det. Hadde glemt rekkefölgen men det vet jo ingen.. eller nå vet dere det men om dere en gang får se det så håper jeg at dere har glemt det til da. Etter det så lärte pappa meg litt om hans speilreflekskamera og sendte det med meg¨. Jeg tror han håpe på at jeg skal bli en strålende fotograf. Skal bli kjekt å ta litt bilder med et bra kamera i hvertfall:)
På veien hjem stoppet jeg i Oslo for å möte Elisabeth og Camilla. Det var kjempekoselig og vi lagde deilig pizza, jeg fikk se fine bilder fra Elisabeth sin Afrikatur og vi koste oss. Synd at det bare var noen timer men vi satser sterkt på en annen gang snart.
Fikk vite at Vegard har hatt en infeksjon i närheten av svulsten. De venter på at den skal gå bort för de begynner med cellegift og en annen medisin som skal vere veldig bra. Han er veldig optimistisk. Håper dere fortsatt sender tanker og bönner til han. Det tror jeg nemlig hjelper.

So long!!