søndag, februar 26, 2006

Så klart!!

Så klart skal jeg skrive noe for deg Trine. Jeg visste jo ikke at du var inne på bloggen min HVER dag. Men takk takk takk for det;) Skal bli så kjekt å vere med deg i Oslo. Gleder meg så mye til å reise til Norge igjen og treffe alle gode venner og alle som jeg kjenner. Kanskje det fins muligheter for å presse inn litt familie også? Hvem vet?

På fredag så trente jeg for förste gang på lenge (har vert syk og hatt eksamen) og det var helt utrolig deilig. Og etter det så mötte jeg noen fra klassen på after work på Respekt. (for alle de som ikke bor i Götis og som dermed ikke vet hva en ordentlig afterwork er, så kan jeg fortelle at om man kjöper drikke selv så får man gratis mat på mange plasser i byen) Etter det så gikk vi til Anna i klassen som hadde en liten fest, og til slutt mötte jeg Charlie som va ute med sine venna.

Lördagen skulle vere en produktiv dag men sånn ble det ikke. Ut på kvelden begynte vi å rydde og i dag må jeg nok vaske selv for C er på paintball (såklart). Men jeg har hört rykte om at vasking er trening så det er bare å sette i gang. Leiligheten behöver det for den har ikke sett vann og såpe på lenge. Det er merkelig hvordan man bare legger sånne ting i dvale når man har eksamen. Så på slutten av dagen så skal denne leiligheten vere ren som en badeand, og så blir det sikkert skitten igjen når Charlie drar med seg paintball venner hit for å se hockeyfinalen. det er også en merkelig ting: hvorfor blir alle sportgale når det er OL??? Jeg merker ingenting av denne epedemien i hevrtfall...