onsdag, februar 01, 2006

Dritt dag!

Det har vert en drittdag (heldigvis med gode innslag også som gode venner og en söt kjärste) men av og til så kommer de dagene der alt slår feil og da blir alle små bagateller store som hus. Og egentlig har jeg ingenting å klage på. Jeg har det jo bra. Er heldig på alle måter. Jeg er frisk, har en deilig kjäreste, fin familie, gode venner, utdannelse, hus og mye mye mer. Og likevel kommer desse dagene og da föler jeg at jeg egentlig ikke kan klage selv om det er det eneste jeg har lyst å gjöre. Det er bare så frustrerende at jeg vil föle meg flink, jeg pröver å vere flink men så er ikke det nok og da blir jeg så inneslutet. Jeg går under jorden med tapet liksom. Men fölelsene mine ligger ofte utenpå og da er det ganske vanskelig å vere glad når man egentlig vil springe bort og gjemme seg.

Dette ble helt sikkert helt uforståelig men jeg skal avslutte med fine og bra ting som har skjedd i dag: En kjempebra forelesning, heldige meg som fikk sitte på med Malin til Mölndal sammen med gode klassevenner, rett og slett gode venner, jeg har trent, jeg fikk möte Johanna og gå på visning med henne, jeg fikk middag når jeg kom hjem som var kjempegod, jeg har lagt inn nye sanger på min nye ipod og jeg tror jeg skal sove med den i natt, jeg fikk snakket med mamma og pappa (og fikk vite at mamma leser bloggen min så nå må jeg vere snill jente) og Charlie hjalp meg med å rydde. Så hva har jeg å klage på???


INGENTING NEMLIG!!!!

6 Comments:

At 1:19 a.m., Anonymous Anonym said...

Ingenting att klage på! Jag är ju en helt fantastisk gutt!
:)

 
At 10:37 a.m., Blogger Trine said...

Min lille venn, alle har jo sånne daga innimellom.. Heldigvis går dei over, men det er ikkje godt når det står på. Du kan jo tenke på at det er folk som tenker på deg og er glad i deg i nesten alle verdensdela, og iallefall i Bergen:). Glad i deg snuppa mi, håpe dagen din blir bedre i dag!

 
At 2:38 p.m., Blogger Virre said...

Det blir så ibland. Jag har haft flera sådana dagar den senaste tiden. Jag tror det är vädret, vintern och att skolan är ganska seg just nu.
Ta hand om dej!
Kram

 
At 7:19 p.m., Anonymous Anonym said...

Så här hade min före detta kollega sagt: "Äh, ryck upp dej! Tänk på Frankrike!" Jag förstod aldrig riktigt vad han menade med det... Men på nåt sätt blev man alltid glad ändå när han sa det.

Puss och kram!

 
At 10:00 p.m., Blogger lenes-lille-verden said...

Hei Annema.
Det er lov å klage litt innimellom da.Det gjør jeg også,selvom jeg har det godt..Man må ha lov til å synes synd på seg selv og trøstespise sjokolade og sånn....hehe
Morsomt at du skriver oftere i bloggen.

Stor kos Lene

 
At 10:38 p.m., Blogger Anne Mari said...

hei alle söte venner.
Jeg har ikke sett kommentarene deres för nå fordi bloggen min ikke ville ha de der. men det ville jeg og jeg ble så glad:) Tusen takk for oppmuntrende ord.

 

Legg inn en kommentar

<< Home