torsdag, februar 02, 2006

Finn fem feil!!

1) Jeg har trent og nå spiser jeg godis.
2) Jeg måtte holde pusten under noen veldig harde ökter bare fordi han ved siden av meg stinket noe helt utrolig!!
3) Den samme mannen som stinket brukte det apparatet som jeg skulle bruke så jeg hentet sprayflasken og papir og vasket den FÖR jeg hadde brukt den. (for de som ikke er så kjent med reglene på Friskis og Svettis så skal man vaske apparatene ETTER man bruker de.)
4) Jeg har planlagt å lese i kveld men er det noen som virkelig tror jeg kommer til å gjöre det?
5) Jeg kom ikke til förste forelesning i dag.. (men HALLO... det er jo pedagogen i Mölndal.. ligger jo milevis borte jo.. man må jo begynne å kjöre om natten for å komme frem kl 9... ikke så ille da men nesten:). Hurra for at Pedagogen flytter til byen til hösten. Nå gjelder det bare å bestemme meg for om jeg skal velge det eller paykologi.. noen gode forslag? Et godt poeng er at pedagogen ligger nermere der jeg bor..)

Nei nå skal jeg spise fiskeboller i hvit saus med gulrot og poteter fra i går. Charlie nekter å spise det. Ikke en gang når jeg sier at fiskeboller er Donald Duck muskler.. Han spiller paintball i dag også han.. sukk.

Puss og kram

2 Comments:

At 10:20 p.m., Blogger Anne Mari said...

test test test

 
At 10:22 p.m., Blogger LisaFlisa said...

Jag hittar bara två fel: att du måste hålla andan när du tränar (kan ju bli jobbigt - träning handlar ju om att andas rätt, säger träningsexperten Lisa...) och att du måste tvätta träningsmaskinen (aldrig kul att tvätta). Men att äta godis är aldrig fel, att hoppa över en morgonföreläsning är inte fel och att låta bli att plugga på kvällen är bara rätt.

 

Legg inn en kommentar

<< Home